Sunday, March 14, 2010

HARI JADI NOR SAFUHA.......

Pada 10.3.2010 yg baru berlalu adalah hari jadi Nor Safuha yang ke 3 tahun. Safuha ialah ank saudara sebelah suamiku. Jadi spupula dorang nih! Ni jela sorang adik ayahnya yang dah berkeluarga selain ayah. Ku dalam keluarga, sorang je yang baru berkeluarga...yang lain bujang lagi. Kami rapat sejak sama-sama menetap di Lumut. Anak-anak pun rapat sesama dorang. Aku dan adik iparku (Mastini) rapat dan boleh dikatakan satu kepala. Tak ada masalah kami sekeluarga selalu bertandang ke rumah mereka. Jom lah kita roll gambar sempena sambutan kecil Hari Jadi Safuha.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 4 sepupu di dalam gambar di atas. Dari kiri, abangnya, kak cik, Safuha dan kakak. Orang punya hari lahir..si kak cik yang nampak sibuk depan kek ye. Hehe!! Gambar di kolum bawah, baba Safuha menyiapkan lilin untuk di cucuk di atas kek. Tak sabar dah dorang ni nak meniup..
*
*
*
*
*
Nah..lilin dah dinyalakan..tengoklah gaya masing-masing. Dah siap meniup, turn memotong pulak! Nah..4orang sekali berebut nak memotong kek.
*
*
*
*
*
Safuha yang menyuap kek ke mulut kak cik dan kakak. Terbalik la gaya dorang ni..Apapun, kak cik tak lepas peluang makan banyak terus...
*
*
*
*
*



Makan malam kami pada malam itu. Lauk biasa-biasa je adik ipar ku masak. Kari ayam, sambal tumis telor, ayam goreng dan kangkung tumis air. Hehe...janji sedap dimakan kami sekeluarga.

No comments:

Post a Comment